Opieka RODO

O USŁUDZE OPIEKA RODO

BEZPIECZNE PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wychodząc naprzeciw licznym zapytaniom naszych Klientów, zdecydowaliśmy się wprowadzić nową usługę tj. opiekę prawną w zakresie ochrony danych osobowych polegającą na bieżącej asyście weryfikującej działania przedsiębiorcy – zarówno te wewnątrz jak i na zewnątrz, wobec podmiotów trzecich – pod kątem ich zgodności z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych.

01

MONITORING PRAWNY

Jako profesjonaliści pozostajemy na bieżąco ze wszystkimi zmianami dotyczącymi ochrony danych osobowych, informujemy również naszych Klientów o wszelkich nowych wytycznych mogących mieć wpływ na ich działalność.

02

WSPARCIE W TWORZENIU I DOSTOSOWANIU DOKUMENTACJI

Aktywnie uczestniczymy w sporządzaniu dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych, w tym umów powierzenia, regulaminów oraz klauzul zgody na przetwarzanie danych osobowych.

03

WERYFIKACJA ZAWIERANYCH UMÓW

Poddajemy pod ocenę prawną wszelkie umowy i dokumenty Klientów, które dotyczą przetwarzania danych osobowych i sugerujemy zwarcie w nich postanowień jak najbardziej dla nich korzystnych.

04

POMOC W PRZYPADKU KONTROLI UODO

W razie kontroli UODO, służymy aktywnym wsparciem, w tym również w siedzibie audytowanego podmiotu.

04

STAŁA ASYSTA PRAWNA

Pozostajemy z naszymi Klientami w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym, a także – po wcześniejszym uzgodnieniu – organizujemy spotkania w dogodnych terminach i lokalizacjach. Rozwiewamy wątpliwości, jakie mogą się pojawiać na etapie bieżącego funkcjonowania przedsiębiorców w odniesieniu do prawidłowości stosowania przepisów o ochronie danych osobowych. Proponujemy rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie zgodności z prawem działań Klienta, z uwzględnieniem jego komfortu.

przejęcie funkcji inspektora ochrony danych

WARIANTY STAŁEJ OBSŁUGI RODO I IOD

Audyt i wdrożenie wymogów RODO w przedsiębiorstwie to ważny, ale nie jedyny krok do pełnej zgodności z wymogami ustawy. Znając wymagające normy ustawowe wiele przedsiębiorstw decyduje się na powołanie Inspektora Ochrony Danych nawet, gdy nie jest to obligatoryjne.

OPIEKA PRAWNA RODO

Rozliczenie godzinowe

Jest to optymalne uzupełnienie audytu oraz wdrożenia RODO, dzięki któremu będą Państwo mogli mieć pewność, że Państwa bieżąca działalność spełnia wszelkie prawem przewidziane normy w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych.

Czytaj więcej

Więcej o usłudze można przeczytać w zakładce "Opieka RODO".

IOD - Pakiet dopasowany

Do 7 godz./msc

Rozwiązanie skierowane do organizacji, w których sieć procesów angażujących dane osobowe pracowników/klientów/kontrahentów (w tym liczba kanałów dystrybucji np. oferty handlowej) nie jest znacząco rozbudowana.

Czytaj więcej
W ramach stałej obsługi Kancelaria oficjalnie przejmuje funkcję IOD w organizacji, tj. dokonuje stosownej rejestracji, jak również świadczy aktywne wsparcie w obszarze tak tworzenia i prowadzenia wymaganej przez przepisy prawa dokumentacji, jak i opiniowania czy sporządzania umów, sprawozdań i regulaminów.

Więcej o usłudze można przeczytać w zakładce "Zewnętrzny IOD".

IOD - Pakiet elastyczny

Bez limitu godzin

Opcja bez limitu godzin pozwala na elastyczne dostosowanie świadczonych usług do potrzeb danej organizacji. Oprócz zakresu wspomnianego w pakiecie dopasowanym, pakiet elastyczny obejmuje także aktualizację wiedzy pracowników z zakresu ochrony danych osobowych, audyty miejsc, w których Klient prowadzi działalność gospodarczą oraz regularne spotkania z Klientem w uzgodnionym, dogodnym dla niego miejscu w celu konsultacji/weryfikacji poprawności jego działań w kontekście RODO.

Czytaj więcej

Pakiet elastyczny skierowany jest przede wszystkim do organizacji prowadzących aktywny marketing usług, z wykorzystaniem różnych kanałów dystrybucji oferty handlowej, jak również korzystających aktywnie z licznych rozwiązań (w tym technologicznych), angażujących dane osobowe pracowników/klientów/kontrahentów.

Więcej o usłudze można przeczytać w zakładce "Zewnętrzny IOD".

REFERENCJE USŁUG PRAWNYCH

ZAUFALI NAM

"(…) jesteśmy usatysfakcjonowani wyborem Kancelarii Radców Prawnych TURCZA, jako podmiotu zapewniającego obsługę prawną oraz udzielamy naszej rekomendacji. "

Dariusz Formela, Prezes Zarządu, Gobarto S.A.

„Hendi Polska Sp. z o.o. niniejszym pragnie zarekomendować Kancelarię Radców Prawnych TURCZA, jako Kancelarię, z którą współpracuje od 2014 r.”

Jolanta Kultys, HENDI Polska Sp. z o.o.

„Dotychczasowe doświadczenie ze współpracy z Kancelarią (od 2011 r.) upoważnia nas do rekomendowania Kancelarii Radców Prawnych TURCZA, jako solidnego partnera świadczącego usługi prawne, w tym w branży IT.”

Michał Florczyk, Tomasz Stefaniak, 7Technology Sp. z o.o.

„Na podstawie dotychczasowego doświadczenia wysoko oceniamy usługi świadczone przez Kancelarię, które cechują się indywidualnym podejściem do każdej sprawy. Współpraca od początku przebiegała i nadal przebiega bez zastrzeżeń.”

Marcin Duda, Prezes Zarządu, Duda Cars S.A.

„Kancelaria TURCZA to solidność, terminowość i skuteczność w działaniu. Prawnicy Kancelarii wyróżniają się wysoką kulturą osobistą, profesjonalizmem, rzetelnością i terminowością w świadczeniu usług prawnych.”

Feliks Tyrakowski, Juliusz Jachnik, Spółka Jawna T&J Tyrakowski Jachnik

„Usługi Zespołu Kancelarii polecam szczególnie przedsiębiorcom, chcącym kompleksowo zabezpieczyć interesy swojej firmy.”

Maciej Duda, Prezes Zarządu, Duda Holding S.A.

Pytania?

KONTAKT Z KANCELARIĄ

Pomożemy wybrać odpowiednie rozwiązanie

TURCZA Kancelaria Radców Prawnych

NIP: 945-189-28-38

Telefon: +48 61 666 37 60
E-mail: kancelaria@turcza.com.pl

Oddział Poznań

ul. Palacza 144
60-278 Poznań

Oddział Leszno

ul. Niepodległości 49
64-100 Leszno

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Radców Prawnych Marek Turcza z siedzibą w Poznaniu, moich danych osobowych wskazanych na formularzu kontaktowym w celach marketingowych.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Kancelarii Radców Prawnych Marek Turcza z siedzibą w Poznaniu (60-278), ul. Palacza 144, REGON: 120119490, NIP: 9451892838 informacji handlowej i materiałów promocyjnych środkami komunikacji elektronicznej (e-mail), w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


    Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Radców Prawnych Marek Turcza z siedzibą w Poznaniu (60-278), ul. Palacza 144, REGON: 120119490, NIP: 9451892838. Informacje w przedmiocie warunków i zasad ochrony danych osobowych znajdują się na stronie http://turcza.com.pl/odo/.


    Biuro

    TURCZA Kancelaria Radców Prawnych

    ul. Palacza 144
    60-278 Poznań

    Telefon: +48 61 666 37 60
    E-mail: kancelaria@turcza.com.pl

    Godziny otwarcia: od pon do pt - 8.30-16.30

    O nas

    TURCZA Kancelaria Radców Prawnych zapewnia stałą obsługę prawną z zakresu prawa ochrony danych osobowych zarówno przedsiębiorcom z sektora MŚP, jak i dużym spółkom notowanym na GPW S.A. w Warszawie.

    Zapraszamy również na stronę internetową Kancelarii: turcza.com.pl

    Copyright © 2019 TURCZA Kancelaria Radców Prawnych. All rights reserved.

    0